Egészség

Véget ért a 21 napos nyári pilateskihívás – hogyan tovább?

A mai nappal véget ért a 21 napos nyári pilateskihívás, azonban ez korántsem a vég, hanem sokkal inkább egy fantasztikus út kezdete! Akár már végigcsináltuk, akár még csak most kezdjük, Kiss Zsuzsi összegyűjtötte a legfontosabb tanácsokat a hosszú távú tervezéshez.

Ha mind a 21 napot végigcsináltuk, legyünk büszkék magunkra, hiszen ez fantasztikus teljesítmény! De ne csüggedjünk, ha kihagytunk néhány napot, vagy ha még csak most szeretnénk elkezdeni a gyakorlást, hiszen a jótékony hatásokat bármikor élvezhetjük.

 

És a legfontosabb: folytassuk ugyanezzel a lendülettel! Ennek a kihívásnak az volt a célja, hogy kialakuljon a szokás, miszerint napi szinten tornázunk, és ez már életünk részévé válik. Íme egy kis segítség a folytatáshoz.

A rendszeresség titkai Zsuzsi szerint

1. Részletes, világos terv: Mindig tudjuk, melyik nap milyen gyakorlatot fogunk csinálni. Leglább egy hétre előre készítsük el az edzéstervet.
2. Edzőpartner: Találjunk magunk mellé egy „elszámoltató” partnert, akivel megbeszéljük mindennap, hogyan haladunk az edzéssel.
3. Csoport: A közösség ereje hatalmas, nagyon motiváló, ha olyan emberekkel vesszük körül magunkat, akik hasonló cipőben járnak. Lehet ez egy csoportos óra, vagy akár a kihívás során használt Facebook-csoport.
+1. Legyen egy edző, vezető, aki megmondja, mit hogyan érdemes csinálnunk. Legyen kinek feltennünk az edzéssel kapcsolatos kérdéseinket.

A kihívás gyakorlatai elérhetőek Kiss Zsuzsi YouTube-csatornáján, illetve itt, a Ridikül oldalán is. Az első három nap programját EZEN a linken találjuk. Hajrá, pilatesre fel!

A videókat mindenki saját felelősségre használja. Hallgassunk a testünk jelzéseire, ha kétségeink támadnak, vagy elbizonytalanodunk, hogy nekünk való-e ez az edzésforma, mindenképp egyeztessünk az orvosunkkal.