×

Kultúra

Elindult a #WeAreItaly kampány az olasz kultúráért

Az Olasz Külügyi és Nemzetközi Együttműködés Minisztérium elindította a #WeAreItaly #StayTunedOnIt kampányt, hogy a mindig kreatív és életteli Olaszországot népszerűsítse a koronavírus nehéz napjaiban is.

Számos, az olasz kulturális intézmények által népszerűsített kezdeményezés lát mostanában napvilágot, melyek célja, hogy az olasz és nemzetközi közönség számára különleges virtuális kulturális szórakoztatást nyújtson.

Andrea Bocelli, Uto Ughi, Tiziano Ferro, Nicola Piovani, Paolo Fresu, Ada Montellanico, Nek, Andrea Griminelli, Rita Marcotulli, Fabrizio Bosso és sok más olasz művész már csatlakozott a kezdeményezéshez videó üzenetekkel és egyéb módokon, hogy senki ne veszítse el kapcsolatát az olasz kultúrával.

Az Olasz Külügyi és Nemzetközi Együttműködés Minisztériuma naponta újabb videókat és különleges tartalmakat gyűjt össze, hogy megmutathassa azt az Olaszországot, amely továbbra is készen áll a kiváló minőségű kultúra és szórakozás létrehozására és terjesztésére.

Március elején már szinte néptelen a II. Viktor Emánuel passzázs Lombardia székhelyén, Milánóban, azóta teljes a vesztegzár Fotó: MTI/EPA/ANSA/Matteo Corner

A kulturális tartalmakat egy e célból indított honlapon , a közösségi média csatornáin, és a külföldi olasz nagykövetségek, konzulátusok és kultúrintézetek hálózatán keresztül fogják népszerűsíteni.

Elsősorban múzeumok, régészeti helyszínek, könyvtárak, levéltárak, fesztiválok, színházak, filmek, élő adások, televízió- és rádióadások, valamint különböző kiadók teljes online kulturális kínálata lesz elérhető.

Olaszország küzd a koronavírussal, Kína után a legjobban érintett ország, ahol már 8000 felett van a halottak száma.