×

Környezetünk

Kampány indult az almafogyasztás népszerűsítésére

A magyar alma nemcsak finom, de nagyon egészséges is - az Agrárminisztérium és az Agrármarketing Centrum kampánya arra buzdít, hogy együnk belőle még többet.

Ismét elindította az alma fogyasztását ösztönző kampányát az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC). Az ötödik éve megrendezett akcióval arra hívják fel a figyelmet, hogy a hazai gyümölcs jó minőségű, és nagyon egészséges – olvastuk az MTI-n.

Fotó: shutterstock/topseller

Az “Alma, a természet oltalma” szlogent viselő kampány keretében lehet majd például köztéri rendezvényeken, vásárokon, piacokon magyar almát kóstolni, valamint hirdetésekkel, cikkekkel hívják fel a vásárlók figyelmét az almafogyasztás fontosságára – mondta Ondré Péter, az AMC ügyvezetője.

Ebben az évben egyébként nemcsak a járványhelyzet nehezíthette meg sok helyen a gazdák dolgát – az időjárás sem kedvezett a mezőgazdasági termelésnek. 300-350 ezer tonnás almatermésre számítanak idehaza, aminek egyharmada lesz étkezési alma.

Hogy ez mire elég? Arra mindenképp, hogy a gyümölcs folyamatosan jelen legyen a piacokon, és ha kedvet kapunk egy-két friss, piros, ropogós almára, vagy almás lepényt, potyogtatott sütit vagy muffint sütnénk a gyerekeknek, azt a mindig ízletes magyar almából meg tudjuk tenni.

“Napi egy alma, az orvost távol tartja” – a mondásban tényleg van igazság, hiszen ez a gyümölcs remek egészségőr. Erről ide kattintva olvashatsz bővebben.