Tíz évvel ezelőtt hirdette meg először a közmédia a Jónak lenni jó! kampányát. Az elmúlt években a karitatív akciónak köszönhetően csaknem 1,7 milliárd forint értékű adomány jutott el a rászorulókat segítő szervezetekhez. A hazai médiában egyedülálló kezdeményezés minden évben adakozásra buzdítja az embereket. A 1357-es számot tárcsázva, vagy a 1357-es számra küldött sms-sel hívásonként és üzenetenként 500 forinttal lehet támogatni az idei kedvezményezettet, emellett az alapítvány két bankszámlaszámára is várja a segíteni vágyók hozzájárulásait. Ugyanakkor minden évben hazai és világsztárok is csatlakoznak felajánlásaikkal a gyűjtéshez. Az eladott, vagy árverés során értékesített relikviákból pedig milliókkal gyarapodott az összegyűlt pénz.
Plácido Domingo 2019-ben ajánlotta fel a tiszteletére készült lámpát, amely 600 ezer forintért kelt el, ennél is többet – 680 ezer forintot – ért 2017-ben Rafael Nadal dedikált ütője. Tavaly 700 ezer forintért talált gazdára Törőcsik Mari 1971-es a Chicago-i Nemzetközi Filmfesztiválon kapott díja. Az Aranycsapat tagjai által aláírt bőr focilabda pedig 750 ezer forintot ért egy adakozónak. 792 ezer forintért kelt el Nigel Mansell különleges 1989-es, F1-es Magyar Nagydíjon nyert trófeájának replikája, amelyet a Hollóházi Porcelánmanufaktúra ajánlott fel. Ez az összeg már megközelítette Belmondo dzsekijének értékét, amely 800 ezer forintot ért, ám elmaradt Lewis Hamilton dedikált overalljától, amely 1.950.000 forintért talált támogató gazdára.
Idén sincs hiány tárgyi felajánlásokból, amelyek megtalálhatók a mediaklikk.hu/jonaklennijo oldalon. Ezek többsége megvásárolható, néhány különleges tárgyat pedig a december 19-i egész napos műsorfolyam során árverésre bocsát a közmédia.