Csillagok

Kristen Stewart új külsejével elragadó volt a Velencei Filmfesztiválon

Látványos átalakuláson esett a színésznő új szerepe után.

Kristen Stewart amerikai színésznő elbűvölte a kritikusokat a 78. Velencei Nemzetközi Filmfesztiválon Diana walesi hercegnő megformálásával a Spencer című drámában. Az elegáns, visszafogott, kecses karakter sokak szerint távol áll a színésznő egyéniségétől, így sokakat megdöbbentett a végeredmény, melyhez nagyban hozzájárultak a sminkesek, fodrászok és a kosztüm designerek.

Stewart a film premierjére sem vetkőzött vissza lezser önmagává, ha nem is Diana szőkén, de új eperszőke hajszínével, és csinos Chanel kezeslábas fazonú kosztümjével maradt a kifinomultságnál, de azért az extrán rövid nadrág így is kölcsönzött némi pikantériát a megjelenésének. A filmfesztivál során azonban nem ez volt az egyetlen Chanel darab, amit bemutatott, a később viselt pasztell zöld, légies ruhában sem vonzotta kevésbé a tekintetet -írja a hirado.hu.

A külsőségek mellett azonban a teljesítménye előtt is meghajoltak a szakavatott szemek, a Daily Mail ítésze például „látványosnak” nevezte a játékát, élvezte, hogy Diana bőrébe bújhatott, elsajátítva a hercegnő mozdulatait és előkelő brit akcentust öltve.

A film kívülállóként ábrázolja a hercegnőt, aki egyre inkább eltávolodik a királyi családtól – kivéve a gyermekeit, Vilmost és Harryt -, és arra vágyik, hogy kiszabaduljon az általa képmutatónak és fullasztónak megélt szabályok és hagyományok fogságából.

– mondta a rendező, hozzátéve, hogy bár alaposan tanulmányozta Diana életét, a filmje fikció, egy elképzelés arról, hogy mi történhetett volna néhány sorsdöntő nap alatt, amikor Diana elhatározta, hogy elválik.

„Nem dokumentumdráma készítése volt a célunk, hanem valóságos elemeket és a képzeletet ötvözve akartunk alkotni valamit” – mondta Larraín a filmmustra közönsége előtt pénteken debütáló alkotásról.

A chilei Pablo Larraín rendezte filmben Diana vonakodva csatlakozik a királyi család többi tagjához egy háromnapos karácsonyi összejövetelre a Sandringham-kastélyban, ahol eldönti, hogy elválik Károly hercegtől, mert nem működik a házasságuk. A film kívülállóként ábrázolja a hercegnőt, aki egyre inkább eltávolodik a királyi családtól – kivéve a gyermekeit, Vilmost és Harryt -, és arra vágyik, hogy kiszabaduljon az általa képmutatónak és fullasztónak megélt szabályok és hagyományok fogságából.