Konyha

Egészséges reggelik, amelyek délig eltelítenek

Ugye, te is szeretnéd, ha a reggeli jóllakottságod kitartana délig, de ezt nem kalóriabombákkal, hanem egészséges reggelivel érhetnéd el? A jó hír, hogy ez nagyon is lehetséges – adunk néhány ötletet.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

Happy Tuesday – this was my Meal Prep from a few days ago cinnamon chia oatmeal with banana, blueberries, pomegranate seeds and popped quinoa.. 🇩🇪 Hey ihr – mein Uni Meal Prep von vor ein paar Tage! Zimt Oatmeal mit Banane, Beeren, Granatapfel und gepufftem quinoa. Perfektes Frühstück zum mitnehmen und die Konsistenz wird nochmal besser, wenn das Oatmeal ein paar Stunden durchziehen kann macht ihr Meal Prep? Wenn ja, was nehmt ihr euch so mit? . . #healthycuisines #healthyfood #healthybreakfast #healthyvegan #bestofvegan #beautifulcuisines #letscookvegan #oatmeal #oatmealbowl #porridge #plantbasedeating #plantbasedfood #eatplants #thrivemags #yuminthetumrepost #vegangermany #vegandeutschland #veganfood #veganbrealfast #gloobyfood #feedfeed #forksoverknives #food4thought

Michelle (@michelliiiiii) által megosztott bejegyzés,

1. Sós muffin – Unod már a tojásrántottát? Nyitott vagy valami másra, és van is egy kis időd összedobni valamit? Akkor próbáld ki az alábbi tojásos muffint – már mutatjuk is, hogyan kell elkészíteni:

2. Palacsinta – Ki ne szeretné meglepni a családját valami finomsággal hétvégén? Sokan állunk neki palacsintát sütni, amit bár mindenki szeret, azért valljuk be: nem a legdiétásabb finomság. Elkészítheted viszont a kalóricsökkentett, liszt- és cukormentes verziót, méghozzá úgy, ahogyan az alábbi videóban látod. Áfonya helyett fahéjat és almát is szórhatsz bele, a végeredmény úgy is mennyei lesz!

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

BLUEBERRY BANANA PANCAKES⁣ 🥞🍌 Full recipe below, send it to a friend who’d love this!⁣ ⁣ Super tasty and bouncy blueberry banana pancakes you can whip up in just 10 minutes! Perfect for a healthier pancake breakfast.⁣ – 👉🏽 Make sure you follow @bossbunnyfit for more healthy recipes, fitness and weight loss tips – ⁣ Ingredients (For 4 servings)⁣ 2 ripe bananas⁣ 2 eggs⁣ 1 tsp vanilla extract⁣ ½ cup quick-cook oats (70 g)⁣ ½ cup blueberry (50 g)⁣ ⁣Preparation ⁣ 1. Mash the bananas in a large bowl until it resembles a thick puree. Combine with the eggs and vanilla, then mix in oats. Fold the blueberries in carefully.⁣ 2. Heat a skillet to a medium heat and add in a scoop of the pancake batter. Smooth out to form an even layer. Cook for about 2-3 minutes until you start to see bubbles releasing from the top of the batter. ⁣ 3. Flip and cook until the other side is golden brown, only taking a few minutes.⁣ 4. Add your favourite toppings to the pancakes! (syrup and Greek yogurt go perfectly).⁣ ⁣ Nutritional Information (Per serving)⁣ Calories: 162⁣ Total fat: 3.7g⁣ Saturated Fat: 1g⁣ Cholesterol: 90mg⁣ Sodium: 36mg⁣ Carbohydrate: 28g⁣ Of which sugars: 8.9g⁣ Fiber: 3.4g⁣ Protein: 6.2g – By @buzzfeedtasty – – – – – – #pancakes #healthypancakes #shakeology #weightlossjourney #weightlosstransformation #healthyrecipes

Dena Ortiz – Fitness Expert (@bossbunnyfit) által megosztott bejegyzés,

3. Másnapos zabkása – Most nem arra célzunk, hogy másnaposan is jól esik ez a finom reggeli (bár lehet, hogy tényleg), hanem arra, hogy előző este dobod össze, egy éjszakát a hűtőben tölt, és másnap reggel majszolod el. Jól hangzik? Akkor figyelj, és tanuld meg egy perc alatt, hogyan készül. A hozzávalók: fél csésze zabpehely, fél csésze zsírszegény tej, egy fél banán, egy teáskanálnyi fahéj és körülbelül ugyanennyi vanília. A banán jó, ha érett, mert könnyebb lesz egy villával pépesíteni – ez az első lépés. Majd keverd össze a többi hozzávalóval egy tálkában, és tedd be éjszakára a hűtőbe. Reggel nagyon fogsz örülni, hogy már nem kell a reggelivel bajlódnod (legfeljebb csak a tetejére dobsz még egy kis banánt, fagyasztott gyümölcsöt, granolát) – hát még, ha megkóstolod, milyen finomságot dobtál össze este, pár perc alatt!