×

Siker

Ételek, amelyek segítenek elérni a kockahasat

Ha valaki edz és szeretne tökéletes testet, ezen felül pedig nagyon szeretne kockahasat, akkor a belefektetett energia legnagyobb százaléka az étrendtől függ. Bár sokan azt hiszik, hogy elég, ha rendszeresen edzenek, ez sajnos nincs így. Ha a mozgás mellett összevissza étkezünk, és nem a megfelelő tápanyagokat visszük be a szervezetünkbe, akkor soha nem fogjuk elérni az áhított kockahasat.

De akkor mégis miket kell ahhoz fogyasztanunk, hogy könnyebben elérjük a kívánt hatást? Vannak olyan élelmiszerek, amelyek segítségével valóban hozzájárulunk ahhoz, hogy a tavaszi időszakra már bőven elérhessük az álomalakot és a kockahasat.

Fotó: iStock.com/Jacob-Ammentorp-Lund

Fotó: iStock.com/Jacob-Ammentorp-Lund

Banán

Hiába van kidolgozva a hasunk, mégis tűnhet felpuffadtnak. Ennek érdekében érdemes naponta kétszer is banánt fogyasztanunk, ugyanis egy kutatás szerint azok a nők, akik így tettek, mindössze 60 nap alatt 50%-kal kevesebb haspuffadást érzékeltek. Természetesen a banán nem csupán a haspuffadásra alkalmas, hiszen sok jótékony hatása mellett még káliumot is tartalmaz.

Zöld tea

Ha zöld teát fogyasztunk, az edzőtermekben töltött időt sokkal hatékonyabbá tehetjük, ugyanis egy kutatás szerint napi 4-5 csésze zöld tea fogyasztásával sokkal több haskörnyéki zsírtól tudunk megszabadulni, mintha kihagynánk ezt a lépést. Ráadásul a zöld teában rengeteg antioxidáns található, így fogyasztása mindenképpen hasznos.

Tojás

A tojás egy kolin nevű anyagot tartalmaz, amely képes felgyorsítani a metabolizmust és segíthet kikapcsolni azokat a géneket, amelyek a hastájékra való zsírraktározásért felelősek. Ezen kívül magas a fehérjetartalma, így ha kenyér és bármilyen szénhidrát nélkül fogyasztjuk, az nagyban felgyorsíthatja és segítheti a fogyásunkat.