Stílus

Saját ruhamárkát indít egy gyorsétterem

Sok nagy márkának van saját ruhamárkája, nem akart kimaradni a sorból az egyik legnagyobb gyorsétteremlánc, a McDonald´s sem. A világ egyik legismertebb márkája, senkinek nem kell bemutatni, a jellegzetes sárga-piros kombinációról, alighanem mindenkinek a gyorsétterem jut az eszébe bárhol a világon.

A Meki hiába is népszerű, sokáig nem használta ki ezt a lehetőséget más üzleti területeken, de most elindítják a márka saját ruhakollekcióját, rögtön 20 különféle darabbal. Lesz minden, a téli darabok között találunk sapkát, karácsonyi csúnyapulcsit, melegítőt, esernyőt, kapucnis felsőt, de még rengeteg darab közül válogathatunk.

Fotó: Shutterstock

Ha már elkezdték, jól is csinálják a McDonald’s marketingesei, hiszen ezek az ajándéktárgyak mind felidézik a legnagyobb kedvenc, vagy éppen ikonikus mekis termékeket. A logó mellett a sült krumpli a legnépszerűbb motívuma a kollekciónak.

Bármeddig is tervezi a McDonald´s a kollekciót, az biztos, hogy komoly az érdeklődés, hiszen máris van néhány termék, amit elkapkodtak a webáruházból.

Fotó: designyoutrust